مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-13سياسي

مبارزه قاطع با فساد را دنبال خواهیم کرد/زیرساخت ها در استان مرکزی معیوب است


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت بنده، دولت اصلاح و اقدام است، نه طرح و شعار، گفت: تمام توجه ما بر این است که ظرفیت های کشور را در مسیر رشد و تولید قرار دهیم .

- ایسنا/مرکزی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت بنده، دولت اصلاح و اقدام است، نه طرح و شعار، گفت: تمام توجه ما بر این است که ظرفیت های کشور را در مسیر رشد و تولید قرار دهیم .

علیرضا زاکانی یکشنبه 23 خردادماه که از طریق شبکه آفتاب با مردم استان مرکزی سخن می گفت، با اشاره به اینکه با یک انتخاباتی روبرو هستیم که نقش سرنوشت سازی در آینده ما دارد، اظهار کرد: شاید بیشترین تاثیر را در کشور انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد به این دلیل که بالغ بر 85 درصد منابع کشور در دست رییس جمهور است و آنچه که مشاهده می کنیم زیبنده ملت رشید ایران نیست.

وی ادامه داد: اسلام عزیز، ایران متمدن، رهبری آگاه، مردم خوب، نخگبان شایسته، جوانان پرشور، زنان و همه و همه، امکانات بزرگی برای ما هستند که اگر دقت کرده و از آنها به خوبی استفاده کنیم می توانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده و راه ها و گام های بلندی را نیز برداریم.

وی با بیان اینکه برخوردار از اسلام عزیز، برخوردار از یک تمدن با پیشینه چند هزار ساله، اقوام به عنوان گل های سربلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه قاطع با فساد را دنبال خواهیم کرد/زیرساخت ها در استان مرکزی معیوب است

مبارزه قاطع با فساد را دنبال خواهیم کرد/زیرساخت ها در استان مرکزی معیوب است