مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-13سياسي

رد صلاحیت نامزد های شورا ها در قزوین، سیاسی نبود


رییس هیئت نظارت بر شورا های اسلامی شهر و روستای استان قزوین گفت: در هیئت نظارت برشورا ها توجهی به خط سیاسی نداشتیم و پرونده تشکیل شده شامل اطلاعات فردی و اطلاعات ارائه شده از سوی مراجع پنج گانه مهم بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا, جواد قدوسی فر در نشست هم اندیشی انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسئولان ستاد های انتخاباتی نامزد های ریاست جمهوری که امروز یکشنبه 23 خرداد در سالن باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یک وظیفه ملی و دینی داریم و آن تشویق مردم به حضور فعال در پای صندوق های رأی است، این یک وظیفه است که امام و شهدا به آن توصیه کردند و باید این سنگر را حفظ کنیم.

انتخابات خون جدیدی بر پیکر انقلاب اسلامی است و این در حالی است که معاندین تلاش دارند انقلاب را تضعیف کنند و این وظیفه ماست که مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کنیم.

وی ادامه داد: ثبت نام، بررسی صلاحیت ها و ناظرین بر سر صندوق های رأی از جمله وظیفه هیئت نظارت است و ما در چهارچوب قانون عمل می کنیم، چون عمل به قانون در جمهوری اسلامی واجب است.

رییس هیئت نظارت بر شورا های اسلامی شهر و روستای استان قزوین خاطرنشان کرد: در هیئت نظارت شورا ها توجهی به خط سیاسی نداشتیم و پرونده تشکیل شده شامل اطلاعات فردی و اطلاعات ارائه شده از سوی مراجع پنج گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت نامزد های شورا ها در قزوین، سیاسی نبود

رد صلاحیت نامزد های شورا ها در قزوین، سیاسی نبود