مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-13حوادث

فوت یک جوان در پی تصادف شدید چند خودرو در محور کوهدشت-زانوگه


بنا بر اظهارات برخی شاهدان محلی، در جاده کوهدشت- زانوگه، در پی رفتار خطرناک راننده خودوریی که گفته می شود حامل نماینده شهرستان کوهدشت بوده، - پس از سبقت با سرعت غیرمجاز در جاده ای دو طرفه، راننده پژو کنترل خودروی خود را از دست داده و با یک دستگاه نیسان برخورد می کند که در پی این تصادف راننده جوان پژو کشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پیش از ظهر امروز 23 خرداد 1400، درپی تصادف شدید دو دستگاه خودروی نیسان و پژو 405، یک جوان کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر اظهارات برخی شاهدان محلی، در جاده کوهدشت- زانوگه، در پی رفتار خطرناک راننده خودوریی که گفته می شود حامل نماینده شهرستان کوهدشت بوده، پس از سبقت با سرعت غیرمجاز در جاده ای دو طرفه، راننده پژو کنترل خودروی خود را از دست داده و با یک دستگاه نیسان برخورد می کند که در پی این تصادف راننده جوان پژو کشته شده و دو نفر دیگر زخمی شدند.

بنابر اظهارات برخی حاضران در صحنه، در پی این حادثه اتومبیل حامل نماینده به مسیر خود ادامه داده اما برخی از ماشین های هیات همراه او با توقف در محل تصادف به بررسی حادثه پرداختند.

در جریان حضور پلیس در محل تصادف ، تعدادی از شاهدان اظهارات خود را مبنی بر رفتار خطرناک خودروی مذکور را در صورتجلسه پلیس ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک جوان در پی تصادف شدید چند خودرو در محور کوهدشت-زانوگه

فوت یک جوان در پی تصادف شدید چند خودرو در محور کوهدشت-زانوگه