مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-13سياسي

انتقاد معاون استاندارتهران از شکل تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر


رییس هیأت بازرسی استان تهران با انتقاد از شکل تبلیغات برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر گفت: بعضی تبلیغات در این شرایط سخت نمک پاشیدن به زخم مشکلات اقتصادی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در جلسه آموزش بازرسان انتخابات شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: بازرسان با ارتباط مستمر با اعضای هیأت بازرسی و همچنین تعامل با نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه کمک کنند تا انتخابات در مسیر قانونی پیش بینی شده طی شود.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه های معاند و ضد انقلاب جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت چهره به چهره مردم را برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب هوشمندانه تشویق و ترغیب کنیم.

معاون استاندار تهران ضمن انتقاد از نحوه تبلیغات برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: بعضی تبلیغات در این شرایط اقتصادی سخت نمک پاشیدن به زخم مشکلات اقتصادی مردم است.

چراغعلی بیان داشت: ورود به شورای شهر به چه قیمتی؟ کاندیداهایی که قانون را زیر پا می گذراند و در تلاش هستند تا سایر رقبا را تخریب کنند، حتماً از سوی مسئولان مربوطه مورد بازخواست قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون استاندارتهران از شکل تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر

انتقاد معاون استاندارتهران از شکل تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر