مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-13سياسي

7 صبح؛ آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات 1400 در خراسان جنوبی


براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، انتخابات 28 خرداد یک ساعت زودتر از دوره های گذشته و رأس ساعت 7 صبح آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری عصر امروز در ستاد انتخابات خراسان جنوبی، انتخابات را جریانی ارزشی دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ انقلاب، حضور و استمرار یک نظام مردم سالارانه و شایسته سالارانه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات انتخاباتی، بیان داشت: همه اقدامات و برنامه های ما به این جهت است که مردم در فضایی امن و سالم افراد شایسته ای را برای مدیریت کشور و استان در یک دوره 4 ساله انتخاب کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، شعبه ها از ساعت 7 صبح برای استقبال از مردم و اخذ رأی آمادگی لازم را دارند، تبیین کرد: ما به مردم این اطمینان خاطر را می دهیم که دقت لازم را در تأمین شرایط داریم و هیچ چیز سلامت آن ها را در شعب اخذ رأی تهدید نمی کند.

ملانوری تصریح کرد: در نظام جهوری اسلامی، انتخابات مهم تر از یک روال اداری و تشکیلاتی و به عنوان یک فرهنگ، منش و الگوی رفتاری در جامعه اسلامی است که دیگر ممالک دنیا را نیز متأثر می سازد.

وی به اهمیت انتخابات در طول زندگی بشر اشاره کرد و افزود: ما در طول زندگی، انتخاب های سرنوشت ساز بیشماری داریم که انتخابات سیاسی یکی از مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 صبح؛ آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات 1400 در خراسان جنوبی

7 صبح؛ آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات 1400 در خراسان جنوبی