مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-13اقتصادي

تاثیر تغییرات آب و هوایی بر بحران شدید اقتصادی کشورها


تغییرات آب و هوایی باعث بحران شدید اقتصادی و مالی در کشورها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس؛ صندوق بین المللی پول در گزارشی اعلام کرد: تغییرات آب و هوایی باعث بحران شدید اقتصادی و مالی در کشورها می شود و باید هر چه سریعتر با این پدیده شوم مقابله کرد.

بر اساس این گزارش، تغییرات آب و هوایی که چند سالی است اثرات آن به طور جدی تهدید آمیز شده است، می تواند خطر جدی به بخش مالی و اقتصادی کشورها  باشد.

 آدریان مدیر عامل اقتصادی و بازار سرمایه صندوق بین المللی پول ضمن هشدار درباره آینده تغییرات آب و هوایی اعلام کرد: این اتفاق جدید می تواند وضعیت اقتصادی جهان را با سرعت  به بحران نزدیک تر کند.

وی که در حاشیه کنفرانس گروه 7 موسوم به جی سون صحبت می کرد، گفت: اثرات تغییرات آب و هوایی با کندی، اما به طور پیوسته ظاهر می شود و به این دلیل ظرفیت مخرب فوق العاده ای دارد.

این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار شد، عملکرد صنایع کشورها در برابر تغییرات آب و هوایی را بررسی می کرد و بر اساس آن تاثیر تغییرات آب و هوایی برای جهان  فاجعه بار بوده است و هر کسی باید تصور کند که عواقب این پدیده نو تا چه اندازه می تواند خطرناک باشد، بنابراین همواره باید مدیریت ریسک جهت کاهش تاثیر منفی آن مرتب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تغییرات آب و هوایی بر بحران شدید اقتصادی کشورها

تاثیر تغییرات آب و هوایی بر بحران شدید اقتصادی کشورها