مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-13سياسي

برای هر شهرستان یک ماموریت ملی تعریف خواهیم کرد


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت سلام برای هر شهرستان یک ماموریت ملی براساس ظرفیت ها و مزیت هایش تعریف خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت سلام برای هر شهرستان یک ماموریت ملی براساس ظرفیت ها و مزیت هایش تعریف خواهیم کرد.

دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که از طریق شبکه زاگرس با مردم کرمانشاه سخن می گفت، با بیان اینکه کشور دچار یک عدم توازن جدی و تبعیض شده، اظهار کرد: نیاز به یک برنامه ریزی جدی برای اصلاح این شرایط داریم.

وی به برنامه هایش برای تمرکز زدایی و تفویض اختیارات به شهرستانها اشاره کرد و گفت: در دولت سلام به نوعی به تعداد تمام شهرستانهای کشور، پایتخت خواهیم داشت، به این معنا که اختیارات وزرا را در حوزه اجرایی به فرمانداران تفویض خواهیم کرد، البته باید پاسخگوی مردم باشند.

قاضی زاده هاشمی افزود: بودجه شهرستانها را هم به فرمانداران خواهیم داد و شورای برنامه ریزی شهرستان مسئول برنامه ریزی برای شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دولت سلام مدیران محلی توسط مردم انتخاب می شوند، گفت: یک نظارت مردمی همه جانبه نیز اعمال خواهیم کرد و چنانچه یک سوم مردم منطقه ای از مدیری ناراضی باشند، آن مدیر عزل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر شهرستان یک ماموریت ملی تعریف خواهیم کرد

برای هر شهرستان یک ماموریت ملی تعریف خواهیم کرد