مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-13سياسي

رسانه ها برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار تلاش کنند


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: طبق قانون مطبوعات، رسانه ها موظف به روشن کردن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات جامعه در چارچوب های قانونی هستند و برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار باید تلاش کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: طبق قانون مطبوعات، رسانه ها موظف به روشن کردن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات جامعه در چارچوب های قانونی هستند و برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار باید تلاش کنند.

علی دادگر، در جلسه ای با اصحاب رسانه خراسان جنوبی به تبیین مباحث انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا پرداخت و بیان کرد: مهم ترین رسالت رسانه ها، اطلاع رسانی است و یکی از اساسی ترین جلوه های آن در انتخابات نمود پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه وظیفه خطیری در راستای اهداف انقلاب، نظام و قانون بر دوش رسانه ها گذاشته شده است، بیان کرد: طبق قانون مطبوعات، رسانه ها موظف به روشن کردن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات جامعه در چارچوب های قانونی هستند و برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار باید تلاش کنند.

دادگر با بیان اینکه در راستای این رسالت، یک سری حقوق و حدود نیز تعیین شده است، ادامه داد: از جمله حقوق مطبوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار تلاش کنند

رسانه ها برای جلوگیری از تفرقه افکنی بین افراد و اقشار تلاش کنند