مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-13سياسي

مبنای تأیید صلاحیت ها، سوابق افراد بوده است


در هیئت نظارت شوراها، هیچ توجهی به خط سیاسی ثبت نام کنندگان نداشته ایم و مبنا و معیار تأیید صلاحیت ها تنها بر اساس پرونده و سوابق فرد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد قدوسی فر، دبیر هیئت نظارت استان قزوین، ظهر امروز در نشست انتخاباتی که با حضور رؤسای ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری در سالن بحران استانداری قزوین برگزار شد، گفت: همهٔ ما بر حسب وظیفهٔ ملی و دینی که داریم باید مردم را جهت مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی دعوت کنیم، زیرا همهٔ ما جهت بیعت مجدد با امام(ره) و شهدا موظف به حضور در انتخابات و تشویق دیگران به حضور در این عرصه هستیم.

وی افزود: در هیئت نظارت شوراها، هیچ توجهی به خط سیاسی ثبت نام کنندگان نداشته ایم و مبنا و معیار تأیید صلاحیت ها تنها بر اساس پرونده و سوابق فرد بوده است.

این مسؤول بیان کرد: در ششمین دورهٔ انتخابات شورای اسلامی شهر، با بیش از 5 هزار ثبت نام کننده روبه رو بودیم که در این میان ممکن است افرادی ناخواسته رد صلاحیت شده باشند.

وی عنوان کرد: از 964 نفری که در شورای شهرها ثبت نام کردند، 131 نفر در هیئت های اجرایی رد صلاحیت شده یا صلاحیت آن ها احراز نشد، هم چنین 17 نفر از ثبت نام کنندگان نیز انصراف دادند که در هیئت نظارت شهرستان، این آمار به 75 نفر تقلیل یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای تأیید صلاحیت ها، سوابق افراد بوده است

مبنای تأیید صلاحیت ها، سوابق افراد بوده است