مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-13سياسي

دولت اقدام و اصلاح به دنبال بروز و ظهور ظرفیت های داخلی است


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و اصلاح به دنبال ظهور و بروز ظرفیت های داخلی کشور است.

- ایسنا/زنجان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و اصلاح به دنبال ظهور و بروز ظرفیت های داخلی کشور است.

علیرضا زاکانی عصر امروز (23 خردادماه) در گفت وگو با مردم استان زنجان که از شبکه استانی اشراق پخش شد، با یادآوری اینکه امروز با انتخاباتی روبه رو هستیم که نقش سازنده ای در آینده کشور دارد، افزود: اهمیت این انتخابات زمانی آشکار می شود که بدانیم بالغ بر 85 درصد منابع کشور در دست رییس جمهور است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شرایط امروز کشور، زیبنده ملت ایران اسلامی نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی ظرفیت های زیادی دارد که باید بهتر از این ها از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

امروز باید از ظرفیت هایی چون اسلام، تمدن ایرانی با پیشینه چند هزار ساله، اقوام مختلف، مذاهب و اقلیت ها هستیم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، زیرا همه این موارد را برای خود فرصت بزرگی می دانیم.

این فعال سیاسی، با ابراز تاسف از اینکه جای تعجب دارد که با این همه ظرفیت، بی دقتی کرده و نتوانسته ایم اقدامی شایسته برای کشور انجام دهیم، ادامه داد: بدون شک حاصل این همه بی دقتی و استفاده نکردن از ظرفیت ها، فقر، فساد و تورم است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اقدام و اصلاح به دنبال بروز و ظهور ظرفیت های داخلی است

دولت اقدام و اصلاح به دنبال بروز و ظهور ظرفیت های داخلی است