مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-13اقتصادي

بازاریابی بر عهده تشکل های بخش کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که بازاریابی دولت کار درستی نیست و این موضوع باید بر عهده تشکل های کشاورزی قرار گیرد اما کمک و همکاری ما در خصوص بازاریابی و صادرات همچنان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که بازاریابی دولت کار درستی نیست و این موضوع باید بر عهده تشکل های کشاورزی قرار گیرد اما کمک و همکاری ما در خصوص بازاریابی و صادرات همچنان ادامه خواهد داشت.

فرید سپری صبح امروز در جلسه هم اندیشی تشکل های بخش کشاورزی با بیان اینکه خشکسالی بی سابقه در 50 سال اخیر ضربه مهلکی به بخش کشاورزی وارد آورد، اظهار کرد که در برآورد آمارهای خسارت خشکسالی دقت و وسواس زیادی به خرج رفته است.

وی افزود که تا روز گذشته کمتر از 2 میلیون 300 هزار تن گندم در کل کشور خریداری شده و این درحالی است در مدت مشابه سال گذشته این میزان بیش از 2 میلیون و 850 هزار تن بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به رسیدگی زودتر محصولات کشاورزی به نسبت سال های گذشته تصریح کرد که سال گذشته با وجود شیوع کرونا و به اوج رسیدن تحریم های ظالمانه تلاش و سعی سازمان جهاد کشاورزی بر تامین نهاده ها و توزیع مناسب آن ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی بر عهده تشکل های بخش کشاورزی است

بازاریابی بر عهده تشکل های بخش کشاورزی است