مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-13پزشكي

پوشش 92.5 درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای 70 سال در ارومیه


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره روند واکسیناسیون در ارومیه بیان کرد: در شهرستان ارومیه به بیش از 92 و نیم درصد افراد بالای 70 سال واکسن تزریق شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره روند واکسیناسیون در ارومیه بیان کرد: در شهرستان ارومیه به بیش از 92 و نیم درصد افراد بالای 70 سال واکسن تزریق شده است.

دکتر جواد آقازاده امروز 23 خرداد در 126 مین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا درباره عادی انگاری مسئولین و مردم در استان افزود: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان کاهش یافته است و این عادی انگاری بسیار خطرناک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: شهرستان های پیرانشهر و سردشت کمترین میزان واکسیناسیون را در استان دارند که از مردم این شهرستان ها خواهش می کنیم برای دستیابی به ایمنی دسته جمعی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن تزریق کنند.

دکتر آقازاده افزود: واکسن های ایرانی بیش از 80 درصد ایمنی ایجاد می کنند که با واکسیناسیون عمومی میتوان شاهد کاهش شدت بیماری، کاهش میزان مرگ و میر و کاهش تلفات انسانی بود.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا بیمارستان های استان به تخت های بیمارستانی و آی سی یو تجهیز شدند تا در روزهای اوج بیماری با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 92.5 درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای 70 سال در ارومیه

پوشش 92.5 درصدی واکسیناسیون کرونای افراد بالای 70 سال در ارومیه