مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-13اقتصادي

8 لکه صنعتی استان تهران باید به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: 8 لکه صنعتی استان تهران باید به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به بررسی وضعیت 7 واحد تولیدی استان تهران اظهار داشت: عمده مشکلات این واحدهای تولیدی با تأمین اجتماعی بود که در این راستا مصوبه خوبی در ماه های پایانی سال گذشته و در ابتدای سال جدید ابلاغ شده که مساعدت خوبی به واحدهای تولیدی می باشد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه واحدهای تولیدی دارای بدهی و جرایم ناشی از عدم پرداخت بدهی تأمین اجتماعی، چنانچه ظرف 12 قسط اصل بدهی را پرداخت کنند از پرداخت جرایم مرتبط با این بدهی معاف می شوند که 5 واحد تولیدی امروز از این ظرفیت بهره مند شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه تلاش کارگروه تسهیل این است که از حداکثر اختیارات به نفع تولیدکنندگان استفاده کند، افزود: در مورد مالیات نیز این ظرفیت وجود دارد و چنانچه بدهی تا 60 ماه تقسیط و تسویه یکجا صورت گیرد جرایم شأن به طور کامل بخشیده می شود.

عسگری در ادامه در مورد شهرک های صنعتی خصوصی گفت: 8 لکه صنعتی از قبل در استان تهران به شکل پراکنده وجود داشت که طبق مصوبه دولت بایستی این لکه های صنعتی تبدیل به شهرک صنعتی خصوصی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 لکه صنعتی استان تهران باید به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شود

8 لکه صنعتی استان تهران باید به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شود