مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-13سياسي

افتتاح دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در درگزین


همدان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسمی دفتر نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در شهرستان درگزین را افتتاح کرد.

- ، احمدرضا احسانی در مراسم افتتاحیه این دفتر با بیان اینکه فرهنگ، نوع اندیشه انسان است و در رفتار بروز پیدا می کند، گفت: رفتار ناشی از اندیشه ها و نگرش افراد است که آداب، رسوم، خانواده را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم تغییری در جامعه اتفاق بیفتد باید بر روی نگرش ها کار کنیم، گفت: تغییر رفتار و توسعه فرهنگ، باعث توسعه همه جانبه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات پشتوانه یک ملت است و کسب حداکثری میزان مشارکت نیاز به فرهنگ سازی دارد.

این مسأله هم یکی از مواردی است که برای تحقق آن به فرهنگ نیاز داریم.

احسانی با تاکید بر اینکه توسعه زمانی محقق می شود که همه بخش ها متناسب باهم پیشرفت داشته باشند، گفت: با این ملاحظات که حوزه فرهنگ در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه هزینه در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری است، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه های ابتکاری و تأثیرگذار فرهنگی و هنری در همه شهرستان های استان حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در درگزین

افتتاح دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در درگزین