مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-13ورزشي

آرین غلامی: به عشق حاج قاسم رای می دهم/ جریان انگشتری رد و بدل شد


قهرمان شطرنج کشورمان با بیان اینکه مردم به کسی رای بدهند که به قولی که می دهند عمل کند، گفت: قصد تخریب دیگر کاندیدا را ندارم اما با آقای رییسی در مازندران دیدار داشتم و مطمئن هستم که ایشان پای حرف شان هستند.

- آرین غلامی قهرمان تیم ملی شطرنج کشورمان در آستانه انتخابات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران با بیان اینکه در این شرایط حضور مردم پای انتخابات و مشارکت مردم مهم است، اظهار کرد: تقاضا دارم مردم درست انتخاب کنند و رای درست بدهند چون این رای آینده کشور را می سازد.

  وی با بیان اینکه مردم به کسی رای بدهند که به قولی که می دهند عمل کند، افزود: قصد تخریب دیگر کاندیدا را ندارم اما با آقای رییسی در مازندران دیدار داشتم و مطمئن هستم که ایشان پای حرف شان هستند.

  غلامی با اشاره به اینکه کاندیدای مورد حمایت بنده آقای رییسی هستند،گفت: من به خاطر مردم اینکار را انجام می دهم چون مردم هشت سال سختی را سپری کردند، در انتخابات پیش روی مشارکت مردم برای من مهم است.

  این قهرمان در بخشی از صحبت هایش در خصوص وضعیت شطرنج مازندران گفت: متاسفانه در مازندران شطرنج پیشرفت نداشته ما علیرضا فیروزجا را هم از دست دادیم، وقتی توجهی به ورزشکاران این رشته نمی شود این اتفاقات می افتد و قهرمانان ما فراری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین غلامی: به عشق حاج قاسم رای می دهم/ جریان انگشتری رد و بدل شد

آرین غلامی: به عشق حاج قاسم رای می دهم/ جریان انگشتری رد و بدل شد