مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-13حوادث

انهدام باند 3 نفره کلاهبرداران واتس آپی/ متهمان از درون زندان تماس می گرفتند


رییس پلیس فتا استان البرز از انهدام باند سه نفره کلاهبرداران واتس آپی خبر داد که از درون زندان با شاکیان این پرونده تماس می گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ رسول جلیلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام یک باند سه نفره که از طرق تماس واتس آپی از شهروندان البرزی کلاهبرداری میلیارد کرده اند اظهار داشت: بر اساس اظهارات عده ای از شهروندان شاکی پس از مراجعه به پلیس، این باند از طریق تماس واتساپی و با استفاده از لوگوی صدا و سیما به آنها خبر داده اند که در قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برنده شده اند.

وی ادامه داد: این باند کلاهبردار پس از اغفال افراد، با اخذ اطلاعات بانکی از جمله رمز اینترتی ورود به حساب بانکی، اقدام به خالی کردن حساب این شهروندان کرده است.

رییس پلیس فتا استان البرز عنوان کرد: طبق بررسی های تخصصی و اطلاعاتی انجام شده، متهمان این پرونده ها به صورت یک باند سازمان دهی شده، از داخل زندان و از طریق اپلیکیشن واتساپ با شاکیان تماس می گرفتند.

وی گفت: این متهمان برای اینکه شانس بیشتری برای عملی کردن نقشه خود داشته باشند، لوگو واتساپ خود را به لوگو و نشان صدا و سیما ایران یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییر می دادند ،تا اشخاص هنگام دیدن این لوگوها از درست بودن تماس از سوی روابط عمومی صدا و سیما یا سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 3 نفره کلاهبرداران واتس آپی/ متهمان از درون زندان تماس می گرفتند

انهدام باند 3 نفره کلاهبرداران واتس آپی/ متهمان از درون زندان تماس می گرفتند