مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-13ورزشي

هشتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد


هشتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست روند آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت سپس دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک گزارشی از عملکرد کمیته و وضعیت موجود به اعضای هیات اجرایی ارائه کرد و پس از آن عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در ارتباط با نحوه اهدا مدال المپین ها به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گزارشی ارائه و مقرر گردید تا از المپین هایی که مدالهای خود را به موزه ورزش اهدا می کنند بنحوه شایسته ای تقدیر بعمل آید.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی نیز بعنوان میهمان نشست امروز هیات اجرایی به ارائه مطالبی در خصوص کارهای انجام شده و برنامه های در دست اقدام فدراسیون پرداخت و پیشنهاد تشکیل کمیسیون ورزش بدون مرز را نیز عنوان کرد که مقرر شد تا در این زمینه کار کارشناسی و بررسی بیشتری صورت پذیرد.

در خاتمه از سوی خانم مهرانی گزارش عمکرد چهار ساله کمیسیون سولیداریتی ارائه که مورد توجه اعضا قرار گرفت و برنامه چهار ساله راهبردی آن مورد تایید اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد