مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-13سياسي

آیت الله گلی شیردار: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده حیات سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی


کاندیدای میان دوره ای خبرگان مازندران گفت: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده حیات سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، آیت الله محمد حسن گلی شیردار از کاندیدای میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران عصر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در شهر سرخرود درباره سابقه خود جهت شرکت در این انتخابات،اظهار کرد: اینجانب محمدحسن گلی شیردار از منطقه بابلکنار هستم و از سال 62 بعد از اخذ دیپلم در مدرسه روحیه طلبه شدم و تاکنون در کسوت استادی در حوزه و دانشگاه انجام وظیفه می کنم.

وی افزود: بار اول در سال 1394 به عنوان کاندیدای خبرگان رهبری شدم و این برای دومین بار است که در میان دوره ای خبرگان رهبری استان مازندران کاندیدا شدم و امیدوارم که بتوانم آنچه را که از وظایف ملی و دینی ماست در عرصه کاندیداتوری عمل کنیم و به آن متعهد باشیم.

آیت الله گلی شیردار در خصوص هدف از کاندیداتوری عنوان کرد: هدفم دو نکته دارد که اول اینکه خوبی را برای مردمی کردن این نهاد ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: چهره های جدید حقیقتا بتوانند در عرصه نصرت به رهبری کارهای ماندگاری را از خودشان به یادگار بگذارند و این نکته دوم با توجه به تجربیاتی که خدای متعال در اختیار ما قرار داده است این توان را در خود دیده ام که می توانم در خبرگان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله گلی شیردار: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده حیات سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی

آیت الله گلی شیردار: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده حیات سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی