مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-13سياسي

انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است


امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه انتخابات 1400 با بیان اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است گفت: - امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه انتخابات 1400 با بیان اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است گفت: فرماندهان بستر لازم برای حضور همگانی، پرشور، آگاهانه و هوشمندانه ی تمامی واجدین شرایط خانواده بزرگ ارتش در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات 1400 که به صورت ارتباط صوتی و تصویری با یگان های عمده ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد تصریح کرد: از مدت ها پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است

انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است