مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-13سياسي

از پتانسیل استان ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود


نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه اقتصاد در کشور تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گرفته است، تاکید کرد: باید از پتانسیل استان ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود.

- ایسنا/فارس نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه اقتصاد در کشور تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گرفته است، تاکید کرد: باید از پتانسیل استان ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود.

عبدالناصر همتی بعد از ظهر یکشنبه 23 خرداد در گفت وگو با مردم فارس که از طریق برنامه ایران سرای من شبکه استانی پخش شد، با بیان اینکه اقشار مختلف در تمام استان ها گرفتار بیکاری و معیشت هستند و رفاه و آسایش زندگی آن ها تحت تاثیر تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن به مراحل نامطبوع رسیده است، تغییر در ریل اقتصادی کشور و نحوه نگرش به اداره جامعه را از الویت های دولت سیزدهم برشمرد.

او با اشاره به اینکه جهش اقتصادی باید از استان ها آغاز شده و به سراسر کشور توسعه یابد، گفت: امروز در هر استان، توانمندی ها و قابلیت های بسیاری وجود دارد که با اصلاح ریل گذاری اقتصادی در کشور راهبرد عملی برای توسعه استان ها داریم.

همتی به وسعت، توانمندی و ظرفیت های بالای فارس نیز اشاره کرد و افزود: این استان می تواند با بهره گیری از قابلیت ها و ظرفیت های نخبگان متخصص، جوانان انقلابی و مدیران پاکدست و با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پتانسیل استان ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود

از پتانسیل استان ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود