مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13سياسي

توسعه گردشگری، مترو و خطوط راه آهن در فارس اولویت است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خطوط راه آهن، مترو و توسعه گردشگری در فارس اولویت برنامه های تحولی دولت من در این استان است.

- ، عبدالناصر همتی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم فارس بیان کرد: طی 40 سال گذشته یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در کشور با آن مواجه بودیم موضوع مشکلات اقتصادی است از این رو می توان با برطرف کردن مسائل بین المللی نسبت به بهبود شاخص های اقتصادی اقدام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی چهل سال اخیر در حوزه اقتصاد فعالیت داشته ام گره های اقتصادی کشور را به خوبی شناخته و قصد دارم رییس جمهور ایران باشم تا نسبت به ایجاد تحول در اقتصاد کشور اقدام کرده و چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در بیاورم.

همتی معتقد است: یکی از مهم ترین مشکلات در سطح کشور نبود برنامه راهبردی در ایران برای توسعه استان های کشور است زیرا با توجه به ویژگی هایی که استان های کشور دارند باید برنامه های مختلفی برای توسعه هر استان تدوین شود.

این در حالی است که اگر تمرکز برنامه ریزی ها در تهران باشد کلانشهرهای کشور به حاشیه می روند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: باید نگاه سیاسی از استان ها برداشته شده و نگاه اقتصادی به استان ها وجود داشته باشد البته در تصمیم گیری ها نیز باید به جای تصمیمات سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری، مترو و خطوط راه آهن در فارس اولویت است

توسعه گردشگری، مترو و خطوط راه آهن در فارس اولویت است