مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13سياسي

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در ایجاد امنیت عمومی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی وظیفه سنگینی در تامین امنیت عمومی در رویدادهای حساس کشور دارد که نیروی انتظامی در این حوزه همواره هم پای این قوه بوده است.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو اظهار کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مسلماً هرچه نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار باشد به همان اندازه دستگاه قضایی در تحقق ساختن اهداف خود موفق خواهد بود.

وی به انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: مهیا کردن بستری برای حضور هر چه باشکوه تر مردم در انتخابات یک ضرورت است و در این بین نیروی انتظامی باید در هماهنگی و همکاری کامل با مجموعه های قضایی و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی رسالت خطیر خود را در ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پرشور، باید به نحو کامل و مطلوبی ایفا نماید.

حجت الاسلام کثیرلو در تبیین اهمیت چگونگی برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان حضور میدانی پلیس و مسئولین در روز انتخابات در سطح شهرهای استان را از عوامل مؤثر در ایجاد احساس امنیت در بین مردم عنوان کرد.

رییس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به جرایم اولویت دار در استان بر لزوم برخورد قاطع قانونی با متخلفان و مجرمین از جمله مقابله جدی با سرقت، مواد مخدر، نزاع های دسته جمعی و سایر جرایمی که احساس امنیت و آرامش را در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در ایجاد امنیت عمومی است

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در ایجاد امنیت عمومی است