مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13سياسي

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به دو اصل مهم مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصل گفت: نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم دو وظیفه بسیار مهم همه ما را مورد توجه و تاکید قرار دادند که یکی حضور حداکثری و دومین مورد انتخاب فرد اصلح است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: حضور حداکثری که بارها و بارها به آن اشاره شده از اهمیت بسیار بالایی در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی برخوردار است.

ارزش انتخابات به حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است وی با تاکید بر اینکه انتخابات به عنوان یک ارزش به حساب می آید، افزود: ارزش انتخابات هم بر این است که مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی و مدیریتی کشور و خودشان مشارکت دارند؛ این ارزشی است که انقلاب اسلامی ایران برای ما خلق کرد.

نائب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مدیریت کلان کشور، شهرها و روستاها بر عهده خود مردم است و به نوعی می توان گفت مدیریت کشور، شهر و روستا بر عهده خودشان است.

جوکار با بیان اینکه انتخابات هم حق همه مردم است و هم تکلیفی که بر دوش تمام افراد جامعه قرار دارد افزود: الان کشورهایی که نظام های مردم سالاری دارند، سرمایه خود را میزان مشارکت مردم در عرصه انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است