مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13ورزشي

فاز نخست ورزشگاه شش هزارنفری میناب تا پایان تیرماه افتتاح می شود


فاز نخست ورزشگاه شش هزارنفری میناب تا پایان تیرماه افتتاح می شود.

- ، فریدون همتی عصر یکشنبه در نشستی که با حضور جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان، احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و مسئولان حوزه ورزش و سازمان مدریت استان برگزار شد، وضعیت پروژه های ملی ورزشی استان را مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست با تأکید بر اتمام پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد، گفت: این پروژه ها باید تا پایان دولت و سال جاری به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان، با بیان اینکه شهر بندرعباس جز معدود مراکز استانی است که ورزشگاه شش هزار نفری نداشت، افزود: با تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه از محل اعتبارات وزارت ورزش و اعتبارات استانی، عملیات اجرایی سالن شش هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود.

همتی از بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه شش هزار نفری میناب نیز خبر داد و گفت: در فاز نخست این پروژه، زمین چمن و پیست دو و میدانی این ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده افتتاح می شود.

وی، همچنین از اتخاذ تصمیمات لازم برای تکمیل سالن سام و زال قشم خبر داد و بیان داشت: با پیگیری انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست ورزشگاه شش هزارنفری میناب تا پایان تیرماه افتتاح می شود

فاز نخست ورزشگاه شش هزارنفری میناب تا پایان تیرماه افتتاح می شود