مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13سياسي

مشکلات کشور با انتخاب خبره اقتصادی حل می شود/قیمت فعلی مرغ حاصل بی عرضگی


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات فعلی کشور ما اقتصادی است و با حضور افراد حقوقدان، امنیتی، نظامی و فرهنگی حل نمی شود بلکه انتخاب یک خبره اقتصادی راهگشاست.

- ، محسن مهرعلیزاده عصر یکشنبه در گفتگو تلویزیونی با مردم استان یزد اظهار داشت: امروز کشور ما در مقطع و موقعیت تاریخی خطیری قرار گرفته و مردم دست به انتخابی خواهند زد تا راهی برای برون رفت از مشکلات خود بیایند و با انتخاب خود خدمتگزاری را بر سر کار بیاورند که بتواند به تمام معنا در خدمت مردمش باشد.

وی افزود: امروز مسائل معیشتی، فقر، فاصله اجتماعی زیاد بین اقشار مختلف مردم، بالا رفتن سطح خط فقر، رسیدن خط فقر به 70 دهک جامعه، بیکاری، کشمکش های بی حاصل بین صاحبنظران حوزه های مختلف و تاسف بار تر از آن حضور عده ای مدیر دست ناپاک که با اختلاس و دزدی و فساد و دست یازدیدن به بیت المال، زندگی سختی را بر مردم تحمیل کرده اند، سبب شده اند تا امید به آینده در مردم کمرنگ شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: بعضی از اقدامات مسئولان نامسئول، کشور ما که می توانست غنی ترین کشور منطقه باشد را به جایی رسانده که اکنون با مشکلات عدیده ای مواجه است.

اعتماد مردم به مدیران آسیب دیده است وی عنوان کرد: اعتماد مردم به حاکمیت، مدیریت و مدیران به میزان زیادی آسیب دید و عدم اعتماد، سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با انتخاب خبره اقتصادی حل می شود/قیمت فعلی مرغ حاصل بی عرضگی

مشکلات کشور با انتخاب خبره اقتصادی حل می شود/قیمت فعلی مرغ حاصل بی عرضگی