مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13سياسي

سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بالقوه ای بهره منده است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بالقوه ای همچون مرز و دریا بهره منده است که تنها نیازمند مدیریت صحیح است.

- ، محسن مهر علیزاده عصر یک شنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: هر وقت کلمه سیستانی و بلوچستانی به ذهنم می رسد غیرت، مردانگی، پایبندی، مهمان نوازی، برادری و وحدت مردم غیور شیعه و سنی این استان برایم یاد آوری می شود.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان متأسفانه غفلت هایی صورت گرفته و مسئولان ضعیف عمل کردن، فقر، حاشیه نشینی و دیگر معضلات اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان ناراحت کننده است.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: طی مدتی که به عنوان استاندار اصفهان و خراسان بودم بارها گفته ام ای کاش توفیق این را داشتم تا استاندار مردم با غیرت و مرزدار استان سیستان و بلوچستان بودم.

وی گفت: توسعه مناطق از مرز و دریا است، استان سیستان و بلوچستان از این ظرفیت های بالقوه بهره منده است، تنها نیازمند مدیریت صحیح است.

مهر علیزاده تصریح کرد: باید در سیستان و بلوچستان توسعه و رونق اقتصادی ایجاد شود، خشکسالی این استان نگران کننده است و وجود آب دریا چابهار ظرفیت عظیمی جهت تصفیه و انتقال به سایر شهرستان های سیستان و بلوچست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بالقوه ای بهره منده است

سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بالقوه ای بهره منده است