مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13سياسي

دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همه است


مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همراه کردن افرادی که رغبتی برای رای دادن ندارند وظیفه ای است که بر گردن همگان قرار گرفته است.

- ، حجت الاسلام سید جواد محمد زاده بعدازظهر یکشنبه در همایش دختران صدرایی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق مسلم ما بوده و همراه کردن افرادی که رغبتی برای رای دادن ندارند وظیفه ای است که بر گردن ما قرار داده شده است.

مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هرکس دارای قدرت عقلی، بیانی و قلمی است وظیفه دارد تا در فرصت باقی مانده در جهت متقاعدکردن افرادی که به اهمیت انتخابات پی نبردند، تلاش کند.

محمدزاده مناظره را نشانه بلوغ جامعه دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم به بلوغ فکری برسیم باید در حد سواد و فهم خود در هر موضوعی صاحب رای و نظر باشیم و نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت نباشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: یک خانم به محض تولد به مقام زن بودن نائل می شود و دختر بودن مقام دیگری است که به آن اضافه و در طول زندگی هم یک زن مقام های مثل خواهر، همسر و مادر کسب می کند ولی مقام دختر بودن موهبتی است که تا ابد با او می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همه است

دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همه است