مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-13بين الملل

بیانیه پایانی نشست سران گروه 7 با محوریت چین، روسیه و بررسی منشأ کرونا


رسانه های مختلف گزارش دادند، بیانیه پایانی نشست سران گروه هفت (جی 7) که امروز کار خود را در کورنوال، انگلیس خاتمه می دهد، دربرگیرنده انتقاداتی در حق چین و درخواست برای ادامه تحقیق بین المللی درخصوص منشأ ویروس کرونا و روسیه است.

- رسانه های مختلف گزارش دادند، بیانیه پایانی نشست سران گروه هفت (جی 7) که امروز کار خود را در کورنوال، انگلیس خاتمه می دهد، دربرگیرنده انتقاداتی در حق چین و درخواست برای ادامه تحقیق بین المللی درخصوص منشأ ویروس کرونا و روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از این خبرگزاری، پیش نویس بیانیه پایانی نشست سران گروه هفت دربرگیرنده درخواست از چین برای احترام به حقوق بشر، آزادی های اساسی در منطقه سین کیانگ محل اقامت اویغورها و نیز حقوق و آزادی ها، و احترام به سطح بالای خودمختاری اعطا شده به هنگ کنگ براساس بیانیه مشترک چین و انگلیس و قانون اساسی محلی است.

گروه هفت در این پیش نویس بیانیه، بر اهمیت تضمین صلح و ثبات در تنگه تایوان تاکید و به حل و فصل مسالمت آمیز تمام مسائل مربوط به این تنگه و عبور و مرورها از آن ترغیب کرد.

طبق گزارش رویترز، کشورهای جی هفت در این پیش نویس بیانیه همچنین نسبت به وضعیت دریای چین جنوبی و شرقی نگرانی مستمر و شدید خود را ابراز و مخالفت قاطع خود را با هر گونه گام یک جانبه به منظور تغییر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی نشست سران گروه 7 با محوریت چین، روسیه و بررسی منشأ کرونا

بیانیه پایانی نشست سران گروه 7 با محوریت چین، روسیه و بررسی منشأ کرونا