مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-13سياسي

ثبت نام 3500 نفر در لشکر جبهه انقلاب باهدف تبیین شاخصهای انتخابات


دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل این قرارگاه با هدف هم افزایی گروه های جهادی گفت: تاکنون 3500 نفر در لشکر جبهه انقلاب باهدف تبیین شاخصهای انتخابات ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت کردند.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی با بیان اینکه قبلاً فعالیت های مردمی و جهادی حالت جزیره ای داشت، گفت: گاهی این فعالیت ها باعث موازی کاری می شد و همچنین گروه های زیادی تشکیل شده بود و نیاز به انسجام و هم افزایی بین آنها بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل تلاش شد تا یک قرارگاه مرکزی با هدف هماهنگی همه گروه های جهادی ایجاد شود و بزرگان حوزه نیز از این طرح استقبال زیادی کردند تا حوزویان در زمان های مورد نیاز به صورت هماهنگ حضور مؤثری داشته باشند.

حجت الاسلام گرجی افزود: حدود 50 نفر از حوزویان نخبه در شورای راهبردی گرد هم آمدند و 9 نفر با رأی گیری به عنوان شورای مرکزی انتخاب شدند تا امورات اجرایی را پیگیری کنند.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: در مورد انتخابات 1400 طرحی با نام طرح علاج مشکلات از جانب این قرارگاه تهیه شد و این طرح با 9 کارگروه در دست اقدام است و هر کارگروه با افراد مؤثر و فعال در انتخابات با هدف هم افزایی ارتباط گیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3500 نفر در لشکر جبهه انقلاب باهدف تبیین شاخصهای انتخابات

ثبت نام 3500 نفر در لشکر جبهه انقلاب باهدف تبیین شاخصهای انتخابات