مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-13سياسي

افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شرق تهران


مدیرکل پزشکی قانونی تهران ضمن تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در تهران از افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شرق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی تهران در خصوص برنامه های اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در هفته قوه قضاییه اظهار کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارائه تازه ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه است تا با بررسی اقدامات انجام شده، عزمی دوباره برای برنامه ریزی های نوین و حرکت های سازنده ایجاد شود.

وی بر برگزاری نشست های علمی، پژوهشی و جلسات مشترک با صاحب نظران، روحانیون، وکلا، اساتید حوزه و دانشگاه، حقوقدانان، جامعه نخبگانی و نهادهای مردمی تاکید کرد و ادامه داد: در هفته قوه قضاییه باید ضمن اطلاع رسانی مناسب از عملکرد و دستاوردهای پزشکی قانونی، فضایی فراهم شود تا نتیجه عملکرد و اقدامات فعلی، چشم انداز آینده و سیاست ها و برنامه های سازمان پزشکی قانونی به اطلاع عموم مردم و صاحب نظران رسانده شود.

مدیرکل پزشکی قانونی تهران بر استفاده از ظرفیت هفته قوه قضاییه برای آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با بخش های مختلف قوه قضاییه و سازمانهای تابعه و نحوه خدمات رسانی آنها با استفاده از فضای رسانه ای تاکید کرد و ادامه داد: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شرق تهران

افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شرق تهران