مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-13اقتصادي

آمادگی 900 مولد اضطراری برای تامین برق پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نیرو، مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سال 1400 را یکی از گرم و خشک ترین سال های تجربه شده در کشور دانست و ضمن اشاره به افزایش کم سابقه مصرف برق به دلیل گرمای .

- بر اساس تفاهم نامه های همکاری با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بیش از 900 مولد اضطراری آماده تزریق برق تولیدی به شبکه تهران در شرایط بحرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نیرو، مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سال 1400 را یکی از گرم و خشک ترین سال های تجربه شده در کشور دانست و ضمن اشاره به افزایش کم سابقه مصرف برق به دلیل گرمای زودرس هوا از بسیج همه جانبه توان کارشناسی و اجرایی این شرکت به منظور جلوگیری از قطع برق در تهران، خبر داد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته، مذاکره با مشترکان بزرگ تهرانی به منظور جلب همکاری آنان در کاهش پیک مصرف برق در دستور کار قرار گرفته، افزود: با پیگیری های کارشناسان این شرکت و تعهد و همکاری مشترکان تهرانی به ویژه صاحبان صنایع و ادارات، بیش از 900 مولد اضطراری برق به منظور همراهی در کاهش بار شبکه برق در ساعات پیک در حالت آماده باش قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 900 مولد اضطراری برای تامین برق پایتخت

آمادگی 900 مولد اضطراری برای تامین برق پایتخت