مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-13اقتصادي

آمارگیری نرخ بیکاری باید جامعیت بیشتری داشته باشد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ما معتقد هستیم آمار گیری نرخ بیکاری و اشتغال باید جامعیت بیشتری داشته باشد تا برنامه ریزی بهتری برای خروج ازاین وضعیت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی آشتاب در نشست مجازی با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص انکار نرخ بیکاری در استان از سوی برخی دستگاه ها توضیح داد: همانطور که مطلع هستید سرشماری را مرکز آمار انجام می دهد، انکاری هم از طرف ما صورت نگرفته ، اما اعتقاد داریم روش آمارگیری باید جامعیت بیشتری داشته باشد تا بتواند گویای واقعیت بهتری از اشتغال و بیکاری در استان باشد.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم تعمیم جز به کل نمی تواند پیام درستی به ما بدهد چون جمعیت مورد مطالعه یک درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: خروجی این آمار آنطور که باید و شاید نمی تواند نیاز اطلاعاتی ما را برای برنامه ریزی و خروج از این وضعیت به خوبی بیان کند.

  آشتاب در خصوص اجرای طرح تکاپو نیز بیان کرد: طرح تکاپو در واقع توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد پتانسیل و استعدادهای استان است.

وی افزود: کارگزار طرح تکاپو در لرستان 38 رسته شغلی را در استان مورد مطالعه قرار داد و بر اساس سیاست گذاری که در قالب برنامه فعال اشتغال در وزارت خانه انجام شد ظرفیت های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارگیری نرخ بیکاری باید جامعیت بیشتری داشته باشد

آمارگیری نرخ بیکاری باید جامعیت بیشتری داشته باشد