مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-13بين الملل

هشدار سازمان آزادی بخش فلسطین درباره آغاز مجدد درگیری ها در قدس


همزمان با تعیین زمان جدید برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) درباره ازسرگیری درگیری های جدید در قدس هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دایره قدس در سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) درباره ازسرگیری درگیری های جدید در قدس و اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد.

در بیانیه ساف آمده است که مسئولان رژیم اشغالگر همچنان تمامی طرح ها برای اجرای قطعنامه های بین المللی را که تضمین کننده حق ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس است، نادیده می گیرند و این نشان می دهد که آن ها از درگیری های اخیر درس عبرت نگرفته اند.

طبق گزارش شبکه ) در این مراسم که توسط سازمان های نژادپرست صهیونیستی و شهرک نشینان افراطی برنامه ریزی شده، قرار است صهیونیست ها با تجمع در خیابان های قدس اشغالی و تکان دادن پرچم رژیم جعلی اسراییل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی ها تاکید کنند.

علی رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم - که احتمالا روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می کند - وی اما به دنبال اجرای سیاست زمین سوخته برای کابینه بعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان آزادی بخش فلسطین درباره آغاز مجدد درگیری ها در قدس

هشدار سازمان آزادی بخش فلسطین درباره آغاز مجدد درگیری ها در قدس