مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-13بين الملل

مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با طرح مصر برای بازسازی نوار غزه


تشکیلات خودگردان فلسطین با پیشنهاد مصر برای بازسازی نوار غزه بعد از جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه و حاضر در  گفت وگوها بین گروه های فلسطینی در قاهره اعلام کردند که تشکیلات خودگردان فلسطین با پیشنهاد مصر برای بازسازی نوار غزه به دنبال تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم تشکیلات خودگردان فلسطین با اعزام زیاد ابوعمر معاون نخست وزیر فلسطین به قاهره در رأس یک هیئت مذاکره کننده، مخالفت خود با پیشنهاد مصر را اعلام کرد.

این منابع در ارتباط با مضمون پیشنهاد مصر توضیح دادند: مصر پیشنهاد داده است که خود مدیریت پرونده بازسازی نوار غزه را با مشارکت هیئت های دولتی در کرانه باختری، نوار غزه و نمایندگان بخش خصوصی فلسطین به عهده داشته باشد، اما تشکیلات خودگردان اصرار دارد که پرونده بازسازی باید توسط آن مدیریت شود.

براساس این گزارش، مصر خواسته گروه های فلسطینی در مورد مسئله بازسازی را درک می کند؛ به گونه ای که جنبش حماس، و جهاد اسلامی در این مجلس باشد، اما تشکیلات خودگردان این طرح را نیز رد کرده است.

طبق گزارش وبسایت خبری العربی الجدید مسئولان مصری به دلیل اقدام تشکیلات خودگردان به دور زدن تلاش های مصری برای آرادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با طرح مصر برای بازسازی نوار غزه

مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با طرح مصر برای بازسازی نوار غزه