مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-13سياسي

تجمع جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید


صبح امروز تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس در اعتراض به پرداخت نشدن برخی از معوقاتشان مقابل ساختمان بنیاد شهید و امورایثارگران تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، صبح امروز تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس در اعتراض به پرداخت نشدن برخی از معوقاتشان مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند.

مواردی که موجب شده بود آنها دست به چنین اقدامی بزنند اجرا نشدن ماده 38 قانون جامع ایثارگری و نیز پرداخت نشدن حق پرستاری شان بود.

در ماده 38 قانون جامع آمده است: حقوق و مزایای پرسنل وظیفه و نیروهای داوطلب غیرشاغل در دستگاههای موضوع ماده (2) این قانون که به صورت بسیج مردمی از سوی مراجع ذیصالح نظیر نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسالمی، ارتش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد سازندگی، سازمان تبلیغات اسالمی، حوزه های علمیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسالمی ایران به جبهه اعزام و به دلیل حضور در جبهه و یا بر اثر ترور شهید، مفقوداالثر، جانباز از کارافتاده کلی و آزاده از کارافتاده کلی گردیده اند.

طبق مقررات، همطراز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند.

حاجی آبادی رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: تجمع دقایقی قبل پایان یافت و سرانجام با حضور او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید

تجمع جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید