مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-13سياسي

خراسان شمالی باید به یک دروازه صادراتی تبدیل شود


نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به مرز مشترک خراسان شمالی و ترکمنستان، گفت: این یک فرصت مناسب برای صادرات است لذا خراسان شمالی می تواند به عنوان یک دروازه صادراتی مطرح شود.

- ، سعید جلیلی عصر یکشنبه در گفتگو با مردم خراسان شمالی که از طریق شبکه اترک صورت گرفت، اظهار کرد: حماسه تیپ جوادالائمه سپاه در سوریه مثال زدنی بود؛ مردم خراسان شمالی همواره به شکل های مختلف حماسه آفریدند که حماسه شهید محمدزاده در کمک به مناطق محروم و اتحاد شیعه و سنی از جمله این موارد است.

این داوطلب ریاست جمهوری ادامه داد: خراسان شمالی فرصت و ظرفیت های زیادی دارد و امروز که در آستانه انتخابات قرار داریم باید انتخاب کنیم که چطور می خواهیم از این ظرفیت ها بهره ببریم.

وی دو نگاه را در این حوزه تشریح کرد و افزود: یک نگاه حداقلی می خواهد صرفاً کشور را اداره کرده و حداکثر چند مسئله را حل کند اما نگاه دوم می گوید کشور باید طی 4 سال آینده جهش داشته باشد.

جلیلی با تاکید بر اینکه این جهش در کشور بدون جهش هر شهر و روستا امکان پذیر نیست، گفت: هر روستا مانند یک سلول برای جهش کشور می ماند و طی 8 سال گذشته ظرفیت ها را شناسایی کرده ایم.

این داوطلب ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز ما معتقدیم امکان جهش کشور و استان خراسان شمالی وجود دارد اما علاوه بر برنامه ریزی صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی باید به یک دروازه صادراتی تبدیل شود

خراسان شمالی باید به یک دروازه صادراتی تبدیل شود