مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-13سياسي

90 درصد نمایندگان مجلس به طرح حمایت از جهش تولیدات دانش بنیان رای مثبت دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسفندیار اختیاری نماینده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: - نماینده عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح حمایت از جهش تولیدات دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و 90 درصد نمایندگان به این طرح رای مثبت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسفندیار اختیاری نماینده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تقریباً یک دهه از تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان می گذرد و با توجه به گسترش فناوری در جهان و همچنین تحولات صورت گرفته در زیست بوم نوآوری کشور، این قانون نیاز به بازنگری و اصلاح داشت.

وی افزود: در واقع هر قانون مرتبط با فناوری و نوآوری به دلیل تحولات سریع این حوزه هر چند سال یکبار نیازمند بازبینی و تغییر است.

به همین دلیل قانون حمایت از جهش تولیدات دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

در واقع .

90 درصد نمایندگان به این طرح رای مثبت دادند، که این خود نمایانگر رویکرد بسیار مثبت مجلس به زیست بوم دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق کشور استاین استاد دانشگاه، ضمن ارائه توضیحات بیشتر در مورد این قانون، گفت: در طرح جدید تلاش شده است تا شرکت های دانش بنیان و خلاق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد نمایندگان مجلس به طرح حمایت از جهش تولیدات دانش بنیان رای مثبت دادند

90 درصد نمایندگان مجلس به طرح حمایت از جهش تولیدات دانش بنیان رای مثبت دادند