مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-13سياسي

مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هستم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خشکسالی و کم آبی مشکل اصلی خراسان جنوبی است، گفت: مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به این استان هستم.

- ، محسن مهرعلیزاده عصر یکشنبه در گفت و گو تلویزیونی با مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: تصور من از خراسان جنوبی مردمی اهل علم، اهل سیاست و آگاهی و دارای مفاخر فرهنگی بزرگ است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکل خشکسالی در خراسان جنوبی بیان کرد: من مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی و خراسان رضوی هستم و علی رغم گران شدن آب بازهم چاره ای جز اجرای این پروژه نداریم.

مهرعلیزاده ادامه داد: اگر موضوع کم آبی در خراسان جنوبی را رفع نکنیم به جای مزارع زعفران و زرشک دشت های بی حاصل را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه ما در خراسان جنوبی به صنایع تبدیلی نیاز داریم، گفت: باید با این صنایع تبدیلی و تکمیلی معادن و دسترنج کشاورزان عزیز را با ارزش افزوده بیشتری در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسانیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی با شرف خویش در حفظ حریم دین و مرزهای کشور کوشیدند و پشت دشمن را به خاک مالیدند و الان نیز در عرصه اقتصاد وضعیت خوبی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هستم

مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هستم