مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-13سياسي

قطب های اقتصادی در کشور راه اندازی می کنیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با ایجاد مناطق اقتصادی به استان های مسئولیت می دهیم و قطب های اقتصادی ایجاد می کنیم.

- ، محسن رضایی میرقائد با بیان اینکه با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند می توانیم برای بار سوم قیام فرهنگی و اقتصادی، پیشرفت های بزرگ، قیام برای زندگی بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی داشته باشیم، افزود: شهروند درجه دو وسه در قاموس نظام اسلامی وجود ندارد.

وی با اظهار اینکه اراده اصلی در دست مردم است، گفت: قیام سوم قیام زندگی بهتر برای بهزیستی، سربلندی معلمان و کارگران و برای پیشرفت ایران اسلامی ودستیابی به قله های بلند است.

رضایی با اظهار اینکه ایران برای همه و زندگی برای همه با تکیه بر حمایت های مردم محقق می شود، گفت: دوباره اقوام و ملیت های ایرانی را جمع می کنیم و با ایجاد مناطق اقتصادی، به استان ها مسئولیت می دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با عنوان اینکه سپرده های هر استانی در همان استان هزینه می شود، گفت: ما به استثمار نو پایان می دهیم و قطب های اقتصادی ایجاد می کنیم و این طور نیست که از تهران برای همه استان ها نسخه واحد صادر شود.

وی با اظهار اینکه زمان شعار تمام شد و زمان برنامه و اقدام است، گفت: برنامه خاص هر استان با کمک مردمان استان تهیه شد و برای هر استانی نسخه خاص آن نوشته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب های اقتصادی در کشور راه اندازی می کنیم

قطب های اقتصادی در کشور راه اندازی می کنیم