مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-13بين الملل

پایان چشم انتظاری 33 ساله یوسف گم گشته+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اواخر سال 1359 بود که جمهوری اسلامی ایران با جنگی نابرابر در برابر کشورهای متخاصم روبرو و نتیجه آن هشت سال جنگ تحمیلی شد.

ملت تازه انقلاب کرده ایران که تازه از چنگال زور و زر و ذلالت رهاشده بود، هشت سال با کشورهایی با محوریت رژیم بعث عراق روبرو شد که نتیجه آن تقدیم هزاران شهید و جانباز بود.

گرچه ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی هزاران شهید و جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کردند اما در این راستا، پیکر پاک شمار بالایی از شهدای دوران دفاع مقدس هیچ وقت به وطن و زادگاهشان برنگشت تا چراغ راهی برای مردم و مأمن امنی برای خانواده های آن ها باشد.

در جریان حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، شهدای بسیاری از این رده های خدمتی نظام مقدس تقدیم اسلام و ارزش های آن شده که تنها 445 شهید از شهدای ناجا که خانواده های آن ها سال ها چشم انتظار آن ها بودند و متأسفانه اجل فرصت نداد تا والدینش چشمشان به جمال فرزند برومندشان منور بشود، شهید یوسف زنجانی پور قنبری است.

شهید زنجانی پور از شهدای ناجا بود که در دوران جنگ تحملی علیه ایران اسلامی از ژاندارمری سابق برای دفاع از کیان و خاک این مرزوبوم سر از پا نشناخته و راهی جبهه های نبر حق علیه باطل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چشم انتظاری 33 ساله یوسف گم گشته+فیلم

پایان چشم انتظاری 33 ساله یوسف گم گشته+فیلم