مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-13سياسي

تبلیغات انتخاباتی منطبق بر قوانین و شورآفرین باشد


معاون فرمانداری و رییس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز تاکید کرد که کاندیداهای انتخابات شوراها، ضمن رعایت کامل قانون در انجام فعالیت های تبلیغاتی، - ایسنا/فارس معاون فرمانداری و رییس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز تاکید کرد که کاندیداهای انتخابات شوراها، ضمن رعایت کامل قانون در انجام فعالیت های تبلیغاتی، برای ایجاد و تقویت شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم، تلاش کنند.

عبدالرسول حقیقی با یادآوری اینکه تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراها از پنجشنبه گذشته شروع شده است و طبق قانون تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رای گیری، ادامه خواهد داشت، همه نامزدهای انتخابات و ستادهای ایجاد شده توسط آنان را ملزم به رعایت کامل قوانین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی، اخبار و مستندسازی ستاد انتخابات شهرستان شیراز، حقیقی ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات، شاهد کمترین میزان تخلفات و عدول از دستورالعمل های قانونی تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان باشیم.

حقیقی با بیان اینکه کاندیداها باید آدرس ستادها و مسئولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز، اعلام کنند و در غیر این صورت ستاد مورد نظر طبق قانون تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیداها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات انتخاباتی منطبق بر قوانین و شورآفرین باشد

تبلیغات انتخاباتی منطبق بر قوانین و شورآفرین باشد