مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-13سياسي

حضور پرشور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان سمنان در انتخابات


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت، گفت: رسانه های استان آماده پوشش این رویداد مهم هستند.

- ، فرشید فلاح لاله زاری ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل در سمنان، با اشاره به انتخابات 1400، بیان کرد: همه اقشار مختلف مرتبط با فرهنگ و هنر درباره حضور و مشارکت بالا در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان سمنان حضور خوبی در پای صندوق ها خواهند داشت، افزود: رسانه ها نیز آماده پوشش حضور پرشور مردم استان در پای صندوق ها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هنرمندان علاوه بر حضور، از مردم نیز دعوت کرده اند تا شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشند، ابراز کرد: رسالت هنرمندان و فرهنگیان دعوت مردم به حضور و مشارکت است.

فلاح با بیان اینکه انتخابات عرصه حضور و اراده مردمی برای تعیین سرنوشت است، تاکید کرد: انتخابات یکی از مصادیق مهم مشارکت در فعالیت های ملی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان سمنان در انتخابات

حضور پرشور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان سمنان در انتخابات