مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-13سياسي

یک هیات کنیایی برای بازدید از زیرساخت فناورانه به ایران آمدند


یک هیات 20 نفره از کنیا برای بازدید از زیرساخت‎ های فناورانه و توانمندی های علمی کشور به ایران آمدند تا فرصتی برای گسترش تعاملات دو جانبه فراهم شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری،بهمن ماه سال 99، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در راس یک هیات تجاری و فناور به کشور کنیا سفر کرد تا فضای همکاری مشترک فناورانه و تجاری میان دو کشور تقویت شود.

در این سفر 3 روزه نمایندگان 40 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق ایرانی با یکصد شرکت کنیایی در نشستی تجاری و فناورانه شرکت کردند تا فضایی مشترک برای همکاری های دو جانبه و صادرات محصولات و خدمات برای طرفین شکل گیرد.

از دیگر دستاوردهای این سفر، افتتاح خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در کشور کنیا بود.

این مرکز در یک همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه ایجاد شد تا فضایی باشد برای ارائه دستاوردها و توانمندی های علمی و فناورانه شرکت های ایرانی در کنیا و قاره آفریقا.

در ادامه این سفر و تلاش دو کشور برای توسعه تعاملات دو جانبه، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هیاتی 20 نفره از فعالان اقتصادی مطرح کنیا در حوزه صنایع کشاورزی و مواد غذایی میهمان ایران شدند تا زمینه برای توسعه صادرات محصولات فناورانه ایرانی و ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هیات کنیایی برای بازدید از زیرساخت فناورانه به ایران آمدند

یک هیات کنیایی برای بازدید از زیرساخت فناورانه به ایران آمدند