مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-13اقتصادي

دولت در8 سال اخیر باورهای اجتماعی مردم را سوزاند/ تمام مشکلات کشور راهکار دارد


دولت در عرصه مباحث اجتماعی باورها را سوزانده، چرا که به هر پرونده ای در هر حوزه ای که نگاه می اندازیم جای پای افرادی از دولت در آن دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بیان کرد: ایران کشوری قدرتمند از لحاظ جغرافیایی، ژئوپلتیکی، منابع سرشار نفت، گاز، معدن و .

  است و معادن ایران ظرفیت بسیار بالایی دارند به طوری که 57 میلیارد تن از معادن کشور هنوز استفاده نشده اند.

تسهیلات بانکی به سمت تولید نرفته است وی تاکید کرد: اینکه برخی می گویند که در اقتصاد ایران چیزی وجود ندارد یک دروغ بزرگ است؛ تا امروز بیش از  2000 هزار میلیاردتومان تسهیلات داده شده، سه هزار و 500 هزار میلیارد تومان نقدینگی در جامعه وجود دارد و سوال این است که از تسهیلات ارائه شده چقدر به حوزه تولید اختصاص داده شده است؟ نیکزاد ادامه داد: در سال های اخیر میزان نقدینگی در کشور از 482 هزار میلیارد تومان به 3 هزار 500 هزار میلیارد تومان رسیده و متاسفانه این حجم نقدینگی به سمت صنعت، کشاورزی، مسکن، تجارت خارجی هدایت نشده و صداقت در انجام امور وجود نداشته است.

ارز به واردات کالاهای غیرضروری اختصاص داده شده است رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی تصریح کرد: ارزهای وارد شده در شرایط کنونی به جای اینکه به سمت تولید و رفع مشکلات برود صرف واردات کالاهای غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در8 سال اخیر باورهای اجتماعی مردم را سوزاند/ تمام مشکلات کشور راهکار دارد

دولت در8 سال اخیر باورهای اجتماعی مردم را سوزاند/ تمام مشکلات کشور راهکار دارد