مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-13سياسي

تاکید نمایندگان به تحقق پذیری شعارهای انتخاباتی کاندیداها


رقابت بین 7 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به روزهای اوج خود می رسد، نامزدهای انتخاباتی از تمام توان خود برای جلب نظر مردم استفاده می کنند اما اینکه چقدر آن ها خود را ملزم به ارائه برنامه و راهکار برای حل مشکلات کشور در چهار سال آینده می دانند، - موضوعی است که مورد تاکید قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمتر از یک هفته تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، مردم در 28 خرداد یک نفر را راهی پاستور می کنند تا سکان دار اداره کشور باشد.

انتظار آحاد جامعه به خصوص نخبگان و نمایندگان این است که رییس جمهور آینده بر اساس برنامه ای دقیق و مدون امورات کشور را پیش برده و از نظرات کارشناسان استفاده کند، موضوعی که بسیاری از نمایندگان مجلس نیز بر آن تاکید داشته اند.

در همین باره محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی سه شاخص خردمندی، کارآمدی و پرهیزکاری در بین کاندیداها را مهم دانست و گفت که خردمندی لازمه ی فردی است که می خواهد چنین مسئولیت عظیمی را بر عهده بگیر.

پس مردم پرهیزکاری در گفتار و رفتار نامزدها را دنبال کرده و به آن وزن دهند.

احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز با یادآوری اختیارات ریاست جمهوری گفت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید نسبت به بودجه ریزی، شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان به تحقق پذیری شعارهای انتخاباتی کاندیداها

تاکید نمایندگان به تحقق پذیری شعارهای انتخاباتی کاندیداها