مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-13سياسي

سند 2030؛ روحانی متخلف است یا مجلس دنبال مناقشه با دولت می گردد؟


مجلس یازدهم با گذشت یک سال از عمر چهارساله اش گزارشاتی از تخلفات رییس جمهوری یا وزرای دولت دوازدهم در زمینه استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص آن برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع داده است و حالا در ادامه این گزارش ها رییس جمهوری را ناقض اصل 77 و 125 قانون .

- مجلس یازدهم با گذشت یک سال از عمر چهارساله اش گزارشاتی از تخلفات رییس جمهوری یا وزرای دولت دوازدهم در زمینه استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص آن برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع داده است و حالا در ادامه این گزارش ها رییس جمهوری را ناقض اصل 77 و 125 قانون اساسی در موضوع حاشیه ساز 2030 دانست اما واکنش دولت چیز دیگری است.

مجلس یازدهم طی عمر یک ساله اش چندین پرونده گزارش از تخلفات رییس جمهور و یا وزرای دولت دوازدهم مربوط به استنکاف از اجرای قانون و یا اجرای ناقص قانون را جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع کرده است، اقدامی که با اتکا به ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس به عنوان یکی از ابزارهای نظارتی پارلمان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، ده نفر از نمایندگان و یا هریک از کمیسیون ها می توانند گزارشی درباره ی نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقض قانون توسط رییس جمهور، وزیر و یا مسوول دستگاه های زیر مجموعه آن را به هیات رییسه ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030؛ روحانی متخلف است یا مجلس دنبال مناقشه با دولت می گردد؟

سند 2030؛ روحانی متخلف است یا مجلس دنبال مناقشه با دولت می گردد؟