مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13سياسي

متکی: موج حمایت ها از رییسی نشانه تشنگی به عدالت خواهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، منوچهر متکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمان، انتخابات را مظهر دموکراسی خواند و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری اما از آنجا که قوه مجریه بالاترین درصد نقش آفرینی را در کشور دارد از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه معتقدیم شرایط هشت سال گذشته مطلوب نبوده و مدیریت نیز قابل قبول نبوده و کشور باعث مشکلات جدی و گسترده ای شده است، عنوان کرد: با رویکرد غیرواقعی و نادرست مشکلات را به کشور تحمیل کردند، با رویکرد با کدخدا می بندیم و کار را تمام می کنیم جلو رفتند و اکنون نتیجه آن را می بینیم.

وی ادامه داد: تیم مذاکره ما دیپلمات های کارکشته ای بودند و روی هم بیش از 100 سال سابقه دیپلماتیک داشتند اما مذاکرات بخشی از موفقیت است، رویکرد و جهت گیری و شگردهای مذاکراتی بسیار مهم تر است.

متکی با بیان اینکه به تحلیل سران اصلاح طلب دولت کنونی ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب بوده است، تصریح کرد: دولت جدید باید متفاوت از ترکیب دولت کنونی باشد چراکه دولت کنونی راه را برای رشوه خواری و اختلاس باز کرد.

وی اضافه کرد: رییس جمهور جدید باید متعهد، پاکدست و متخصص باشد و گزینه اصلح ما آقای رییسی است و ما معتقدیم ایشان بر مدار زندگی و مسوولیت زیادی که داشتند، همواره در یک خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: موج حمایت ها از رییسی نشانه تشنگی به عدالت خواهی است

متکی: موج حمایت ها از رییسی نشانه تشنگی به عدالت خواهی است