مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13سياسي

نشست حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری برگزار می شود


ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از برگزاری نشست تخصصی آشنایی با طرح حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری از سری نشست های نسل سوم دیجیتال خبر داد.

- ، نشست تخصصی آشنایی با طرح حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری از سری نشست های برنامه نسل سوم دیجیتال، با هدف آشنایی با حمایت ها و تسهیلات مدنظر در این طرح و معرفی تجربیات موفق ملی و بین المللی فعال در حوزه آموزش به صورت مجازی برگزار می شود.

این نشست از ساعت 13 تا 16 روز دوشنبه 24 خردادماه با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، ستاد فرهنگ‎سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

در این طرح که با هدف حمایت از حرکت به سمت پارادایم جدید در حوزه آموزش و با در نظر گرفتن مشوق های مختلف برای مراحل مختلف توسعه کسب وکار، از صاحبان ایده تا کسب وکارهای بزرگ در نظر گرفته شده، سعی بر این است تا با ارائه حمایت های مالی و غیرمالی از مجموعه های فعال در حوزه های فناورانه منتخب و متمرکز بر حوزه آموزش، حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری برگزار می شود

نشست حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری برگزار می شود