مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13سياسي

مشکلات امروز کشور ناشی از بی عرضگی دولت است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کاستی ها امروز کشور مربوط به نظام اسلامی نیست،بلکه ناشی از بی عرضگی برخی مدیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در دیدار با نامزدهای شورای اسلامی روستاهای شهرستان دلیجان اظهار کرد: در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری هستیم که مشارکت در این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتخابات مظهر نمود قدرت ملی و نماد مردم سالاری است که تحریم آن از قدرت ملی کاسته و شرکت در آن به این قدرت می افزاید.

 عضو هیات رییسه نیست، مربوط به بی عرضگی برخی مدیرانی است که با رای اشتباه ما انتخاب شدند و راس امور را در دست گرفتند.

نماینده مردم دلیجان و محلات بابیان اینکه برخی مسوولان وابسته به دولت فعلی امروز به دنبال تبرّی  جستن از این دولت هستند، اظهار کرد: نباید ناکارآمدی دولت را به پای انقلاب و نظام نوشت و با صندوق های رای قهر کرد، مردم حق دارند از ناکارآمدی و رفتارهای دولت خسته و ناراحت شوند، هیچ دوره ای نزدیک انتخابات اجناس گران نمی شد، اما شاهدیم دولت در آستانه انتخابات بازهم دست از گرانی اجناس دست برنداشته است، این رفتارها ربطی به نظام ندارد بلکه ناشی از مدیریت غلط و پراشتباه دولتی است که خودمان انتخاب کرد ه ایم، بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات امروز کشور ناشی از بی عرضگی دولت است

مشکلات امروز کشور ناشی از بی عرضگی دولت است