مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13سياسي

انتخابات مهندسی شده در کشور تاکنون نداشته ایم


انتخابات در بیش از40 سال گذشته در کشور ما همواره سالم برگزار شده و این سخن که انتخابات مهندسی شده است تنها از زبان دشمنان نظام یا افراد جاهل بیان می شود.

- ، آیت الله سید محمد موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: پیروی از فرامین و دستورات ائمه معصومین (ع) انسان را به سر منزل مقصود می رساند.

وی با بیان این مطلب که صفت کرامت از برترین صفات انسانی است، افزود: حضرت معصومه (س) به این دلیل کریمه است که نسبت به مردم بذل و بخشش فراوان داشت و این صفت ایشان الگوی خوبی برای همه علاقه مندان به این بانوی بزرگوار از مرد و زن است.

امام جمعه خمینی شهر در ادامه به برگزاری انتخابات در جمعه پیش رو اشاره نمود و گفت: دشمن درصدد است که انتخابات 1400 یا برگزار نشود و یا با حضور حداقلی انجام شود.

امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه دشمن حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران را قشر متوسط و ضعیف برشمرده است، تصریح کرد: به یقین قصد دشمنان همانند همیشه را ایجاد دلسردی و فاصله بین مردم و مسئولان است که با هوشیاری ملت ایران به این قصد شوم خود دست نخواهند یافت.

آیت الله موسوی گفت: این سخن که انتخابات مهندسی شده است سخنی است که از زبان دشمن و یا افراد جاهل بیان می شود و در کشور جمهوری اسلامی ایران در تمام دوره های انتخاباتی، انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مهندسی شده در کشور تاکنون نداشته ایم

انتخابات مهندسی شده در کشور تاکنون نداشته ایم